Ta strona używa plików cookies. Przeglądając tę stronę zakceptuj ich używanie lub wyłącz zapisywanie cookies w ustawieniach przeglądarki.

Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Powered by ZSSalez

Najnowsze zdjęcia

Najbliższe wydarzenia



    Szkoła Podstawowa - film promocyjny

     

     
     

    Liceum Salezjańskie - film promocyjny

    Szkolny Konkurs kolęd i pastorałek 2020

    Cele konkursu:

    • kultywowanie tradycji i zwyczajów bożonarodzeniowych;

    • rozbudzenie w uczniach chęci śpiewania kolęd i pastorałek;

    • promowanie młodych talentów poprzez stwarzanie im możliwości zaprezentowania swoich umiejętności;

    • rozbudzanie i rozwijanie wrażliwości muzycznej;

    • rozwijanie aktywności artystycznej wśród uczniów;

    • rozwijanie talentów muzycznych;

    • kształtowanie umiejętności zdrowej rywalizacji wśród uczniów.

     

    Termin i miejsce konkursu:

                W tym roku konkurs odbędzie się tylko w formie zdalnej. Ze względu na czas epidemii oraz obostrzeń związanych z organizowaniem imprez kulturalnych do konkursu i oceny będą przyjmowane nagrania video. W konkursie mogą wziąć udział zarówno uczniowie całej klasy jak i reprezentacja danej klasy (każda klasa może przygotować tylko jedno nagranie video), którzy w terminie do 20 grudnia 2020 r. (niedziela) prześlą koordynatorowi konkursu p. Michałowi Mosoniowi swoje wykonanie wybranej kolędy lub pastorałki (w języku polskim) w postaci krótkiego filmiku. Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się poprzez głosowanie wszystkich uczniów i nauczycieli za pośrednictwem Microsoft Office Forms.

     

    Warunki uczestnictwa:

    - Konkurs adresowany jest do uczniów klas 1-8 Szkoły Podstawowej oraz 1-3 Liceum Ogólnokształcącego.

    - W konkursie może wziąć udział zarówno cała klasa lub jej przedstawiciele w postaci jednego lub kilkoro uczniów (każda klasa biorąca udział w konkursie przygotowuje jedno wspólne nagranie video).

    - Aby wziąć udział w konkursie należy przesłać  wykonanie wybranej kolędy lub pastorałki przez daną klasę lub jej reprezentację w formie krótkiego filmiku (3 zwrotki) na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub udostępnić poprzez dysk sieciowy OneDrive na koncie Office365

    - Nazwa filmiku powinna zawierać nazwę klasy.

     

    Nadesłanie filmiku jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jego ewentualną publikację na stronie internetowej szkoły, szkolnym profilu Facebook oraz Youtubie.

     

                Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za formę oraz jakość nagranego materiału tzn. za powyższe odpowiada uczestnik.Materiał video powinien być dobrej jakości tzn. pozwalającej na obiektywną ocenę przez oceniających wykonanie (bez szumów, trzasków, niepotrzebnych szmerów, cięć itp.)


    Ł.Panyło

    Logowanie