Maślane ciasteczka
Uczniowie kl.3 SP rozwijają i utrwalają swoje umiejętności kulinarne.
Wykorzystując sprzęt zakupiony w ramach realizacji projektu LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI upiekli pyszne maślane ciasteczka przy zachowaniu wszelkich zasad bezpieczeństwa i higieny.
Samodzielnie odważały, a następnie mieszały wszystkie składniki, wyrabiały i wałkowały ciasto. Wycinały ciasteczka specjalnymi foremkami.
Podsumowaniem wysiłków cukierniczych była wspólna degustacja wypieków oraz zachwyt nad smakami i aromatami.
Wykorzystaliśmy czas tych zajęć do rozmowy na temat szkodliwości nadmiaru cukru w diecie, do zaakcentowania umiarkowanego spożywania produktów z tym składnikiem oraz wyższości własnoręcznie przygotowanych wypieków nad tymi ze sklepu.
A.Jasińska-Lisowska
X KONKURS KOLĘD I PASTORAŁEK
Zapraszamy do obejrzenia koncertu lauretaów X KONKURSU KOLĘD I PASTORAŁEK DLA DZIECI I MŁODZIEŻY "Bosko kolędować Jezusowi"
Rekrutacja uczniów
„OTWIERAMY SIĘ NA NOWE, WYRÓWNUJEMY SZANSE, POKONUJEMY GRANICE.”
o numerze 2024-1-PL01-KA122-SCH-000210251, realizowanym w ramach programu
Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027,
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
w sektorze edukacja szkolna –„Zagraniczna mobilność edukacyjna uczniów i kadry edukacji szkolnej.”
Serdecznie zapraszamy uczniów Salezjańskiej Niepublicznej Szkoły Podstawowej do bezpłatnego edukacyjnego wyjazdu do Hiszpanii, finansowanego przez program FERS. Szkołą goszcząca jest Colegio de SAFA, w Andújar, Jaén, w Hiszpanii. Mobilność odbędzie się w dniach 25.05.2025 r. – 31.05.2025 r. W wyjeździe może wziąć udział 12 uczniów w wieku 9 – 13 lat.
Informujemy, że proces rekrutacyjny do udziału w mobilności odbędzie się w dniach 14.01.2025 r. - 23.01.2025 r. Wyniki rekrutacji zostaną ogłoszone 28.01.2025 r. i podane na stronie szkoły.
Rekrutacja odbywa się na podstawie dostarczenia do sekretariatu szkoły ankiety rekrutacyjnej wraz z załącznikami. Regulamin rekrutacji, ankiety rekrutacyjne oraz niezbędna dokumentacja dostępne poniżej.
Załącznik nr 1 - ankieta rekrutacyjna dla ucznia
Załącznik nr 2 - oświadczenie rodzica o przetwarzaniu danych
Załącznik nr 3 - klauzula informacyjna
Załącznik nr 4- oświadczenie zgody rodzica
Opublikowano: 04.01.2025 r.
Zapraszamy na konferencję: „Edukacyjne Horyzonty Europy – projekty które łączą i inspirują














Rekrutacja nauczycieli
„OTWIERAMY SIĘ NA NOWE, WYRÓWNUJEMY SZANSE, POKONUJEMY GRANICE.”
o numerze 2024-1-PL01-KA122-SCH-000210251, realizowanym w ramach programu
Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027,
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
w sektorze edukacja szkolna –„Zagraniczna mobilność edukacyjna uczniów i kadry edukacji szkolnej.”
Informujemy, że proces rekrutacyjny nauczycieli na kursy: „Embracing Neurodiversity - Supporting Special Needs in the classroom” oraz „English and project based learning” odbędzie się w dniach 14.01.2025 r. - 16.01.2025 r. Regulamin rekrutacji, ankiety rekrutacyjne oraz niezbędna dokumentacja dostępne poniżej.
Regulamin rekrutacji nauczycieli
Załącznik nr 1 - ankieta rekrutacyjna dla nauczycieli
Załącznik nr 2 - oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych
Załącznik nr 3 - klauzula informacyjna
Opublikowano: 04.01.2025 r.
Informacja o projekcie
Salezjańska Niepubliczna Szkoła Podstawowa
kolejny raz beneficjentem
programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego
Miło nam poinformować, iż Salezjańska Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Przemyślu otrzymała po raz drugi dofinansowanie z programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w sektorze edukacja szkolna - „Zagraniczna mobilność edukacyjna uczniów i kadry edukacji szkolnej”.
Z otrzymanych funduszy szkoła będzie realizować projekt „Otwieramy się na nowe, wyrównujemy szanse, pokonujemy granice.” Projekt jest skierowany do uczniów i nauczycieli Salezjańskiej Niepublicznej Szkoły Podstawowej.
Okres realizacji projektu: 18 miesięcy od 31.12.2024 r. do 29.06.2026 r.
Budżet projektu: 174.752,73 PLN
(kwota obejmuje 144.205,95 PLN środków europejskich i 30.546,78 PLN środków budżetu krajowego)
Projekt będzie funkcjonował na zasadach programu Erasmus+
Koordynator projektu: Emilia Winiarczyk
Główne cele projektu:
- polepszenie jakości pracy szkoły
- wdrażanie innowacyjnych metod nauczania i wzbogacenie warsztatu pracy nauczycieli
- wspieranie edukacji włączającej
- rozwijanie kompetencji językowych i wielokulturowych uczniów
- zapobieganie wykluczeniu społecznemu
- wyrównywanie szans
- budowanie dialogu międzykulturowego
- zachęcenie uczestników projektu do aktywniejszej nauki języków obcych
- poznanie innej kultury
- propagowanie tolerancji i poszanowania tradycji innych narodów.
- przygotowanie uczniów do udziału w projekcie eTwinning w języku hiszpańskim
W ramach projektu zaplanowane są następujące działania mobilnościowe:
1. Udział 12 uczniów naszej szkoły w wyjeździe edukacyjnym do Hiszpanii (maj 2025)
2. Udział 12 uczniów naszej szkoły w wyjeździe edukacyjnym do Grecji (październik 2025)
3. Udział 2 nauczycieli w 5-dniowym kursie „Embracing Neurodiversity - Supporting Special Needs in the classroom.” - Malta
4. Udział 1 nauczyciela w 10-dniowym kursie „English and project based learning.” – Cypr.
O rekrutacji do projektu i kolejnych etapach jego realizacji będziemy informować na bieżąco na naszych szkolnych stronach internetowych.
E. Winiarczyk
WARSZTATY MANUALNE W JĘZYKU HISZPAŃSKIM
BUTY ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA Z MATERIAŁÓW RECYKLINGOWYCH - LAS BOTAS DE SANTA DE RECICLAJE
Na grudniowych zajęciach dodatkowych z języka hiszpańskiego uczniowie starszej grupy nauczyli się robić buty Świętego Mikołaja. Nasi uczniowie wykazali się ogromnym zaangażowaniem w tworzenie swoich dzieł w połączeniu z nauką nowych słów i zwrotów hiszpańskich. Do produkcji botas de Santa wykorzystane zostały materiały przeznaczone do recyklingu, takie jak: plastikowe butelki i styropianowe tacki, a także kawałki tkanin i różne elementy dekoracyjne. Warsztaty zostały przeprowadzone w ramach realizowanego w szkole projektu „Europejscy, elokwentni, ekologiczni” w programie Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027. Artystyczno – językowe wysiłki uczestniczących w warsztatach uczniów można pooglądać na filmiku tutorialu, zmontowanym przez Emila – ucznia klasy 4.
Emilia Winiarczyk
MIĘDZYNARODOWE REZULTATY NASZEGO PROJEKTU ECO CHRISTMAS
Zapraszamy do pooglądania międzynarodowego padletu – internetowej tablicy, na której zostały umieszczone zdjęcia, filmiki i opisy prezentujące piękne ekologiczne bożonarodzeniowe ozdoby wykonane ręcznie przez uczniów z różnych szkół europejskich.
W projekcie wzięli udział uczniowie z następujących szkół:
· Liceul Tehnologic ”Liviu Rebreanu”, Maieru - Rumunia
· Liceul "Petru Rares", Feldioara - Rumunia
· 18th Primary School of Kalamaria, Kalamaria - Grecja
· 7th Primary School N. Ionias, Melissatika- Grecja
· Colegio Aquila Parla, Parla – Hiszpania
· ICS "Pescara 9", Pescara - Włochy
· Salezjańska Niepubliczna Szkoła Podstawowa, Przemyśl – Polska
Gratulujemy pracowitości i kreatywności wszystkim uczestnikom projektu!
E. Winiarczyk